- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
På konsumentens sida
· 3 656 inlägg
Barnfamilj i Halland har anmält grannar för olämpliga utomhusaktiviteter.
Du kan läsa artikeln här: Grannarna går nakna och har sex i trädgården
Du kan läsa artikeln här: Grannarna går nakna och har sex i trädgården
"Enligt anmälan handlar störningen både om att det befinner sig nakna människor i trädgården, och om de sexuella aktiviteter som uppges pågå där flera gånger i veckan."
Flera gånger i veckan... Ja då kan jag andas ut.. Då är det inte jag som blivit anmäld i varje fall..
Flera gånger i veckan... Ja då kan jag andas ut.. Då är det inte jag som blivit anmäld i varje fall..
Usch ja, vilka snuskhumrar. Jag har länge funderat på att polisanmäla bönderna här omkring, för mitt barn får sådana svåra psykiska störningar av att se nötkreaturens snuskiga våraktiviteter i hagarna. De som bor på landet blir ju konstant ofredade av sådana onaturliga aktiviteter. Usch.
När jag pluggade var det ett radhus som man passerade på vägen. Där satt en person och kollade på p-rulle i vardagsrummet ibland. Inga fördragna gardiner alls. Det syntes rätt in, speciellt på kvällen. Var vida känt detta! Komiskt var det.Redaktionen skrev:
Men är det lagligt eller inte?
Parallell till TS problem.
Ja vår granne har några nakna djur som springer lösa, utan underkläder och allt. kanske man borde anmäla dem...
Skämt åsido, lite intressant att polisen inte ser något märkligt med detta. Grannarna lever antagligen efter "jag gör vad f-n jag vill på min egen tomt", alternativt är de nudister och ser inget konstigt med deras beteende.
Jag kan ju tycka att det borde falla inom någon sorts ofredande, men uppenbarligen är det helt okej så länge det sker på ens egen tomt, oavsett hur mycket insyn man har.
/S
Skämt åsido, lite intressant att polisen inte ser något märkligt med detta. Grannarna lever antagligen efter "jag gör vad f-n jag vill på min egen tomt", alternativt är de nudister och ser inget konstigt med deras beteende.
Jag kan ju tycka att det borde falla inom någon sorts ofredande, men uppenbarligen är det helt okej så länge det sker på ens egen tomt, oavsett hur mycket insyn man har.
/S
Nu stod det iofs att det var kommunen som inte hade något problem med det, och att det var överlämnat till polisen.S steve5432 skrev:Ja vår granne har några nakna djur som springer lösa, utan underkläder och allt. kanske man borde anmäla dem...
/S
Friskt vågat att göra detta i ett radhusområde, men har man intresset av att visa upp sig så är väl det perfekt