Granitbänkar är tyvärr sjukt dyra, tycker det helt klart är ockerpriser!! Så länge folk betalar vad som helst för att renovera badrum o kök så blir det sådana priser, när ska svensken lära sig att ifrågasätta saker o ting som finns i livet?! Jag är själv svensk men är så osvensk ändå tack o lov.
Jag vägar betala 15000kr för en granitbänk i köket. Undrar vad stenhuggaren fick i lön den dagen?