nattugglan11 skrev:
Granitbänkar är tyvärr sjukt dyra, tycker det helt klart är ockerpriser!! Så länge folk betalar vad som helst för att renovera badrum o kök så blir det sådana priser, när ska svensken lära sig att ifrågasätta saker o ting som finns i livet?! Jag är själv svensk men är så osvensk ändå tack o lov.

Jag vägar betala 15000kr för en granitbänk i köket. Undrar vad stenhuggaren fick i lön den dagen?
1074 inlägg. 14 gilla. Jag tror jag förstår varför :)
 
Nån som använt sig av lenafonster.se? Tycker det verkar väldigt billigt men vet ju såklart inte hur kvalitén är..
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.