I tv-programmet Grand designs Sverige får vi följa människor som förverkligar sin dröm om att bygga ett arkitektritat och ofta storslaget hus. Här samlar vi information om serien och listar alla avsnitt.

Du kan läsa artikeln här: Grand designs Sverige - alla avsnitt + info om serien

det trista med den svenska serien är bara nybyggen den engelska har både tillbyggen och nybyggen mina favoriter är avsnitten med fornborgar med morderna utbyggen

• Gilla
Roger Fundin och 2 till
  • Laddar…
Kan man se de brittiska säsongerna? Tycker Grand designs Sverige är mycket underhållande och hade gärna även tagit del av den brittiska förlagan men har endast hittat två säsonger på Netflix på de svenska streamingtjänsterna.

• Gilla
Thoisa
  • Laddar…
Tycker programmet har en lite negativ ton. Isitt ältar allt som kan gå fel in till sista minuten, tills allt löst sig och huset står färdigt, varefter han avslutar med något i stil med ”detta är STOR arkitektur” eller ”om inte detta är en framgångssaga så vet jag inte vad som är det”.

• Gilla
Dennan4 och 1 till
  • Laddar…
richardtenggren
B BobbyMel skrev:
Kan man se de brittiska säsongerna? Tycker Grand designs Sverige är mycket underhållande och hade gärna även tagit del av den brittiska förlagan men har endast hittat två säsonger på Netflix på de svenska streamingtjänsterna.
Har ju gått att se via Discovery+/Dplay under alla år. Har väl varit dåligt med senaste säsongerna kanske?

richardtenggren richardtenggren skrev:
Har ju gått att se via Discovery+/Dplay under alla år. Har väl varit dåligt med senaste säsongerna kanske?
Tror det var länge sedan. Numera hittar endast jag "Grand Design: House of Year" på Discovery+/Dplay och den har jag redan sett.

Dom finns på nätet

M maria01 skrev:
Dom finns på nätet
Var? Har endast hittat ett gäng på Youtube som verkar vara Nya Zeelands och Australiens versioner som håller rätt låg kvalité.

Hade mer än gärna betalt för en svensk streaming tjänst som kunde erbjuda 10-tal säsonger av den brittiska.

• Gilla
Ursviken
  • Laddar…
Kolla dina medelande

Hittade faktiskt nu att Tv4 Play precis lagt upp Säsong 18. Trevligt.

B BobbyMel skrev:
Hittade faktiskt nu att Tv4 Play precis lagt upp Säsong 18. Trevligt.
du kan köpa på amazon i dvd resten tror jag

• Gilla
a.o.f och 1 till
  • Laddar…
"Vi har sammanfattat alla avsnitt" - då tänkte jag direkt aha - i två meningar: Det tog längre tid och blev dyrare än beräknat ? :)

• Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.