Vi har tittat lite på inbyggnadsugn, induktionshäll samt kyl/frys från Gram. Finns på El-giganten.
Är det någon som har någon Gram-produkt och vågar göra något uttalande? Jag hittar inte speciellt mycket om det på nätet...

Jonas

Grams kyl och frysar har jag många års erfarenhet av. Dom är riktigt bra, förr ansågs dom före sin tid med bra förvaring i dörrarna. Tror att det är just kyl och frys man ska köpa från Gram.

Trivia skrev:
Grams kyl och frysar har jag många års erfarenhet av. Dom är riktigt bra, förr ansågs dom före sin tid med bra förvaring i dörrarna. Tror att det är just kyl och frys man ska köpa från Gram.
Håller med, har haft deras kyl och frys i 12 år och de funkar jättebra, "sväljer" ju som sagt också mycket i dörrarna. Vi behöll dem när vi renoverade köket förra hösten, så tar vi den kostnaden när det behövs. Designen ser också modern ut trots att de är 12 år. ;)

Hej!

Jag har också 9 års bra erfarenhet av Grams kyl/frys. De är stora inuti relativt andra märken och har ett bra koncept med skivor på framsidan som man kan byta för att matcha sitt kök.

:) Ulrica

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.