3 850 läst ·
3 svar
4k läst
3 svar
Götene Skarpö - bilder, åsikter?
Hej
Vi funderar på Götenehus Skarpö. Är det någon som byggt Götene Skarpö eller varit inne i det? Hur upplevs huset? Har ni bilder?
Jag vet att det finns bilder på hemsidan, men det vore kul att få se fler.
Hälsningar
Klas
Vi funderar på Götenehus Skarpö. Är det någon som byggt Götene Skarpö eller varit inne i det? Hur upplevs huset? Har ni bilder?
Jag vet att det finns bilder på hemsidan, men det vore kul att få se fler.
Hälsningar
Klas
Hej.
Vi är också intresserade av åsikter och bilder av Skarpö eller Lindö Götenehus
Häls Niclas
Vi är också intresserade av åsikter och bilder av Skarpö eller Lindö Götenehus
Häls Niclas
Hej!
Vi har varit i Lindö (visningshuset i Borgeby) och det är trevligt. Det huset är förlängt 60 cm och det är nog ett minimum för v-rum, barnrum och wc ovanvåning. Vi skulle faktiskt bygga ett sådant men det blev avslag på frontespisen (takkupan). Ganska overkligt men det var en nitisk handläggare. Blir ett Skarpö istället, vilket vi först ratade pga exteriören men den är omgjord nu med ett lite modernare formspråk. Känns förbannat bra och jag tror verkligen att det blir riktigt trevligt invändigt (har gjort smärre justeringar). Kan inte annat än rekomendera Götenhus, har fått grymt bra och snabb service hittills. Har jobbat med Göteborgskontoret.
Vi har varit i Lindö (visningshuset i Borgeby) och det är trevligt. Det huset är förlängt 60 cm och det är nog ett minimum för v-rum, barnrum och wc ovanvåning. Vi skulle faktiskt bygga ett sådant men det blev avslag på frontespisen (takkupan). Ganska overkligt men det var en nitisk handläggare. Blir ett Skarpö istället, vilket vi först ratade pga exteriören men den är omgjord nu med ett lite modernare formspråk. Känns förbannat bra och jag tror verkligen att det blir riktigt trevligt invändigt (har gjort smärre justeringar). Kan inte annat än rekomendera Götenhus, har fått grymt bra och snabb service hittills. Har jobbat med Göteborgskontoret.
Klicka här för att svara