Hej

Vi funderar på Götenehus Skarpö. Är det någon som byggt Götene Skarpö eller varit inne i det? Hur upplevs huset? Har ni bilder?

Jag vet att det finns bilder på hemsidan, men det vore kul att få se fler.

Hälsningar
Klas
 
Hej.

Vi är också intresserade av åsikter och bilder av Skarpö eller Lindö Götenehus

Häls Niclas
 
Hej!

Vi har varit i Lindö (visningshuset i Borgeby) och det är trevligt. Det huset är förlängt 60 cm och det är nog ett minimum för v-rum, barnrum och wc ovanvåning. Vi skulle faktiskt bygga ett sådant men det blev avslag på frontespisen (takkupan). Ganska overkligt men det var en nitisk handläggare. Blir ett Skarpö istället, vilket vi först ratade pga exteriören men den är omgjord nu med ett lite modernare formspråk. Känns förbannat bra och jag tror verkligen att det blir riktigt trevligt invändigt (har gjort smärre justeringar). Kan inte annat än rekomendera Götenhus, har fått grymt bra och snabb service hittills. Har jobbat med Göteborgskontoret.
 
Hej
Vi funderar på att bygga skarpö hus men undrar vilka nackdelar det finns med ett sådant hus (alla takfönster).
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.