Är det någon som har erfarenhet av Gorenje kyl och frys?
Vi har en Gram kyl där kondensorn börjat rosta och kan haverera när som helst...
Kollar runt på nya modeller och vill ha bra grejer med bra garanti, men inte allt för dyrt. Har hittat Gorenje kyl/frys Advanced line paket med 70 månaders garanti, men vill gärna veta om det är bra grejer?!?!?!

P
Skulle inte tro det men min har hållit i 20år.

Hej elektroluxaren.

Vad jag kan förstå så har du bra koll på vitvaror och kan kanske ge mig lite förslag på bra vitvaror till hyfsad peng. Vill ju det ska hålla längre än 5 år som min gram kyl! Har läst om rostiga kondensorer på flera märken!!! Så bra garanti är nog bra att ha.

O overstam skrev:
Vi har en Gram kyl där kondensorn börjat rosta och kan haverera när som helst...
Kollar runt på nya modeller och vill ha bra grejer med bra garanti, men inte allt för dyrt. Har hittat Gorenje kyl/frys Advanced line paket med 70 månaders garanti, men vill gärna veta om det är bra grejer?!?!?!
Har själv beställt ett sådant kombiskåp,(2meters modellen) läste test om den på råd o rön(fick betala för testet)hade inte just denna modellen jag beställde men den var snarlik, den fick helt ok betyg, efter jag kollat testet så bestämde jag mig.

O overstam skrev:
Fick min kyl/frys i dag med över en månads väntetid pga corona. Kan väll inte säga så mycket ännu dock! Men hittills är jag nöjd med mitt Advance skåp.
På plus sidan är det
Designen
Storleken
Planeringen av hyllor
Väldigt tyst
70månaders garanti.

Minus
Temperaturen inne i kyl/frys visas ej på displayen på dörren

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.