Vi har en förbaskat massa ris efter att vi rensat vår tomt från träd.
Är det någon som har några tips på hur man kan bli av med det? Är det bäst att hyra en flismaskin + container? Någon som har några tips om en dylik i Göteborgsområrdet?
Att frakta bort det på kärra eller elda upp det kommer tyvärr inte att fungera för oss!
Tips mottages gärna!!
Mvh,
Andreas Selstam