Vi har en förbaskat massa ris efter att vi rensat vår tomt från träd.

Är det någon som har några tips på hur man kan bli av med det? Är det bäst att hyra en flismaskin + container? Någon som har några tips om en dylik i Göteborgsområrdet?

Att frakta bort det på kärra eller elda upp det kommer tyvärr inte att fungera för oss!

Tips mottages gärna!!

Mvh,
Andreas Selstam
 
Kolla om det finns någon i närheten som tillverkar bricketter (typ sådana man har i grillen). De brukar vara vara intresserade av att ta emot ris och kan kanske komma och hämta alltihop.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.