832 läst ·
2 svar
832 läst
2 svar
Göra sängen bredare
Har just nu en säng på 220 bred kontinentalsäng. Men skulle vilja ha den 80cm till. Problemet är att jag har garderober i vägen så sängen kan inte vara 300cm bred hela tiden. Så behöver dra/ta bort den när man inte sover.
Tänkte man skulle ha osb-skiva under madrassen som man kunde dra framåt och tillbaka när man ska sova. Och sen köpa en tunn madrass till. Men är rädd att man förstör Kontinentalsängen när man drar osb-skivan framåt och tillbaka.
Sonen på 7år ska sova där
Någon som har någon bra lösning?
Tänkte man skulle ha osb-skiva under madrassen som man kunde dra framåt och tillbaka när man ska sova. Och sen köpa en tunn madrass till. Men är rädd att man förstör Kontinentalsängen när man drar osb-skivan framåt och tillbaka.
Någon som har någon bra lösning?
Skulle det kunna funka med lös tältsäng fast bättre madrass? Bara att fälla ihop och rulla bort på morgonen. Jag tror våran är typ 80 cm.C champion skrev:Har just nu en säng på 220 bred kontinentalsäng. Men skulle vilja ha den 80cm till. Problemet är att jag har garderober i vägen så sängen kan inte vara 300cm bred hela tiden. Så behöver dra/ta bort den när man inte sover.
Någon kulle det funka med
Klicka här för att svara