Hallå alla därute, jag har nyss köpt en liten sommarstuga där det finns ett halvfärdigt uterum enligt bild. Tänkte göra om det till ett sovrum om möjligt - kan man isolera det och isf hur då på bästa sätt? Plåttak och plankor på reglar på plintar...tips tas mycket tacksamt emot.