F Fingal16 skrev:
Hej Marcus

Snyggt svar, kan man få ta del av din anmälan?
Mvh Pontus
jag har 2 st godkända tillstånd. Ska du öppna eller är bara intresserad av hur det ser ut..?
 
M Marcus isaksson skrev:
jag har 2 st godkända tillstånd. Ska du öppna eller är bara intresserad av hur det ser ut..?
Jag skulle gärna ta del av dem. Är intresserad av att ev öppna eget.
 
F Fingal16 skrev:
Hej Marcus

Snyggt svar, kan man få ta del av din anmälan?
Mvh Pontus
Hvb hem är låååååångt i från bra. Sällan man får guidning där, speciellt när det är helt random människor utan kunskap som öppnat hemmen (y)
 
  • Gilla
Marcus isaksson och 1 till
  • Laddar…
M Marcus isaksson skrev:
jag har 2 st godkända tillstånd. Ska du öppna eller är bara intresserad av hur det ser ut..?
Tjena Marcus, långskott men står mitt uppe i planering och inköp av fastighet, finns det möjlighet att få ta del av någon av dina ansökningar? Du kan nå mig på 0 7 0 440 23 97
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.