Jag har en oljetank på 3 kubik som jag har haft funderingar på att göra om till accumulatortank och sedan elda med ved på vintern.
Är det någon som har liknande konstruktion nu, och vad är iså fall eran erfarenhet??? Är det värt besväret och pengarna?
Har hört att det ska vara svårt att få upp temperaturen på en sådan stor tank!!
Är tacksam för synpunkter!!!