Fälla in drivers i vägg på ett korrekt sätt, vad använder man för box/dosa? Man ska ju in med både högspänning och ett antal lågspänningskablar i samma box, antar man ska separera dessa? Just nu sitter det en utanpåliggande trafo sen garget byggdes, momterat av elektriker, och det ser ju bedrövligt ut även lm det bara är ett garage
