Habitat har en snygg (säljs genom ROOM i sverige www.room.se)
10251_view1.jpg
10251_view2.jpg

 
Med en 486 33MHz dator. Visst ;)
 
Bah! Man får väl utnyttja skåpen under!
Maxens fråga var ju var man kan hitta ett SNYGGT datorbord...
Ditt Jyskförslag var ju ungefär det fulaste man kan hitta på den fronten så var fick du luft i från egentligen?!

;)

 
Du menar väl IKEA i sin ära? 8)
 
Fult anser jag ;)

Om man har TFT skärm med inbyggd högtalare och sen Subwoofers under skrivbordet så behöver man ej gömma så mycket liksom...
Nej de e ju klar, OM man har en TFT skärm :(, men om det är en gamal 19" ala 20 kg och en halv meter djup så gör den sig inte så fin på bordet ;D då är det bättre att gömma bort den.

Men jag håller med, dagens TFT skärmar är väldigt snygga ;)
...om man skulle ta och beställa efter en ::)
 
  • baksidan.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.