Har ett litet ilandproblem... Vi har golvvärme (Vattenburen) i bottenplattan i huset som byggdes 2009.
Ett av rummen - olyckligtvis badrummet... Har iskallt golv - varför? Ja, det har fungerat tidigare.
"Höjden" på mätaren i skåpet för slingan till detta golv är uppskruvad till Max.
trots detta ingen värme
Vad göra? Tacksam för all input.
Ett av rummen - olyckligtvis badrummet... Har iskallt golv - varför? Ja, det har fungerat tidigare.
"Höjden" på mätaren i skåpet för slingan till detta golv är uppskruvad till Max.
trots detta ingen värme
Vad göra? Tacksam för all input.
Självbyggare
· Stockholm
· 10 263 inlägg
Är det 6e från höger så är spjället stängt, dvs den vita klumpen visar inget blått. Kolla så den är inkopplad i centralen rätt. Kolla även så den är samma typ som de andra.roger2011 skrev:
Snäpp loss det huset och få loss den lilla piggen i mitten för troligtvis har den fastnat i stängt läge mycket vanligt. Skruva inte på något på övre raden om det tidigare har fungerat väl för det är inställningen av flödena i slingorna som man justerar en gång för alla.
Klicka här för att svara
