Har med hjälp av hantverkare installerat T2-blå elslingor i badrummet. Nu har vi väntat en tid med att slå på värmen eftersom det stod att man skulle vara försiktig med fogarna. Vi satte först termostaten på konstantläge och 21 grader, ingen värme efter flera timmar. Vi testade då boostläge och ingen skillnad. Vi har nu haft termostaten på 28 grader över natten och golvet är inte jämnvarmt. Vi har väldigt tjocka klinkersplattor som är 60*60cm. Hur lång tid ska det ta att få ett jämnvarmt golv? Är det något fel på slingorna när det blir varmt fläckvis? Vill ju helst inte riva upp golvet