Undrar hur känslig en monterad golvvärme kabel egentligen är? Förstår att man ska vara försiktig, men på en del instruktioner står det att man ska lägga ut plankor/skydd att gå på för att inte skada kabeln. Det blir ju ett helvete att flytspackla då.
Hur försiktigt måste man vara när allt är monterat och man flytspacklar?