I mitt fall handlar det om infästning i cellplast under armering och betong. Och ja, jag är medveten om att man kan naja fast rören i armeringsmattorna men det känns bättre om rören får vara underst ifall någon i framtiden får för sig att borra hål i golvet.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.