Vet att Swebo godkänner att man lägger deras vattenrör själv. Vet någon hur Wirsbo, Roth et.c. ställer sig till detta?
 
Jag har lagt mina Wirsborör själv.
Vad Wirsbo tycker om det skiter jag högaktningsfullt i. :)
Däremot har en auktoriserad rörmokare trycktestat och kopplat in rören till fördelarcentralen vilket mitt försäkringsbolag uppskattar. Eller, KRÄVER, skulle jag tro.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.