Jag har lagt mina Wirsborör själv.
Vad Wirsbo tycker om det skiter jag högaktningsfullt i.

Däremot har en auktoriserad rörmokare trycktestat och kopplat in rören till fördelarcentralen vilket mitt försäkringsbolag uppskattar. Eller, KRÄVER, skulle jag tro.