Klurar lite på vilken typ av förläggning man skall ha till golvvärmen. Alternativen är att naja fast rören vid armering eller att lägga dem på isoleringen i skenor. Har någon några goda tips eller erfarenheter att dela med sig av?
En djupare förläggning ger ett trögare system men i gengäld riskerar man inte att skada rören när man sätter innerväggar.