Hej,
Det är dags att upphandla golvvärme och jag försöker nu bestämma mig för vilket fabrikat jag skall ha. Är det någon som hittat några avgörande skillnader mellan olika leverantörers shuntgrupper/fördelare? Allt ser väldigt lika ut vid en första anblick oavsett om det kommer från Wirsbo, Lagerkrantz, Roth, Energijägarna eller TermoTech. Alla/dom flesta verkar också kunna erbjuda trådlösa rumstermostater om man skulle vara sugen på det.