Hej,

Det är dags att upphandla golvvärme och jag försöker nu bestämma mig för vilket fabrikat jag skall ha. Är det någon som hittat några avgörande skillnader mellan olika leverantörers shuntgrupper/fördelare? Allt ser väldigt lika ut vid en första anblick oavsett om det kommer från Wirsbo, Lagerkrantz, Roth, Energijägarna eller TermoTech. Alla/dom flesta verkar också kunna erbjuda trådlösa rumstermostater om man skulle vara sugen på det.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.