Har haft golvvärme i flera år och nu så funkar den inte längre vet inte vad som har hänt, har ställt in olika temperaturer men det händer inget golvet är kallt och mätaren står på 29 grader men de är det absolut inte någon som haft liknande fel de är en Tyco NRG-Temp
 
  • Termostat för golvvärme visar 29 grader, men golvet är kallt.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Okej Tack så mycket !!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.