Jag har golvvärme under klinkern i badrummet men använder denna sällan pga elpriset. Känns badrummet fräscht och luktar det inte muggigt bör det vara OK. Hos mig torkar det snabbt upp pga god ventilation
Att sätta upp ett duschdraperi och gummiraka golv och duschvägg efteråt är inte heller fel.