Hej,

Har en lägenhet med golvvärme i badrummet vilket var skönt tills första elräkningen kom in. Har någon nån tanke på hur jag kan få ner värmen i badrummet? Drog ner till den här nivån men hjälper inget, golvet är lika varmt som innan.


97357742_553367465556716_5669072065798340608_n.jpg
 
Dra ner till botten och vänta en dag sedan kan du se om det blir kallt. Är det betonggolv kan det ta flera dagar innan du märker att golvet blir kallt. Blir det inte kallt efter några dagar kan du konstatera att den termostaten inte går till golvvärmen.
 
  • Gilla
Förvirrad20åring
  • Laddar…
Kan också vara så att termostaten är paj. Jag har bytt ut två likadana som du har för att de gått sönder.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.