Om det inte blir några problem med kondens kanske man kan llägga slingor I taket vid nybygge för att få kylan att komma rummet tillgodo.
Förmodar att allt byggs I betong vill saga.

Ingen erfarenhet från Cypern men det borde gå
 
Gammal tråd men personligen undrar jag varför bergvärmepumpar säljer så dåligt på Cypern :)
 
Det blir snyggt med svarta mögelslingor i parketten om man pumpar ut kyla i golvslingorna.
 
imported_Benno imported_Benno skrev:
Det blir snyggt med svarta mögelslingor i parketten om man pumpar ut kyla i golvslingorna.
Hört att randigt är generellt modernt :)
 
  • Gilla
imported_Benno
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.