17 899 läst ·
18 svar
18k läst
18 svar
Golvvärme också för kyla?
Om det inte blir några problem med kondens kanske man kan llägga slingor I taket vid nybygge för att få kylan att komma rummet tillgodo.
Förmodar att allt byggs I betong vill saga.
Ingen erfarenhet från Cypern men det borde gå
Förmodar att allt byggs I betong vill saga.
Ingen erfarenhet från Cypern men det borde gå
Medlem
· Korpilombolo
· 3 725 inlägg
Det blir snyggt med svarta mögelslingor i parketten om man pumpar ut kyla i golvslingorna.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden