3 143 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Golvvärme och plastmatta
I vårt kök ligger just nu en plastmatta ovanpå betongplattan, men vi har för avsikt att lägga in laminatgolv med golvvärme eftersom golvet ofta känns kallt (speciellt mot ytterväggen). I övrigt inga fel på mattan då huset bara är 4 år.
Vad är era rekommendationer angående underlaget? Är det ett krav att slänga ut plastmattan?
Vad är era rekommendationer angående underlaget? Är det ett krav att slänga ut plastmattan?
Klicka här för att svara