Håller på att renovera badrum. Golvet byggs med fall mot hörnbrunn. 22 mm godkänd spånskive. Cc 60 mellan regler. Hade först tänkt att limma 13 mm formstabil gips ovanpå. Därefter golvvärme matta i flytspackel. Tänkte att jag kunde spara lite i bygghöjd om jag droppade den formstabila gips och lade armeringen ovanpå golvvärmemattan ev med någon distans. Sedan gjuta in allt med flyrspackel.
Jag hittar inte kombinationen beskriven i våtrumsreglerna. Någon som vet om konstruktionen är OK?