7 496 läst ·
18 svar
7k läst
18 svar
Golvvärme och ackumulatortank
Ja, annars blir det "poff".
Om du använder en elektrolyt så skall plus vara till reläet (katoden på dioden).roli skrev:
Titta på http://student.educ.umu.se/~thnsat02/uda21v03/halvvag.htm
/Peter
Jag ser att du redan fått bekräftat att det är som du trodde.
Klicka här för att svara