Hej!
Håller på med en garagegrund, där jag tänkte ha tre alt två slingor. Innermått väggar ca 6.1x9.1m
1. Garagedelen
2. Hobbyrum
3. Toalett (om den inte blir för liten annars två slingor i garaget)
Jag har köpt 20x2 wirsbo 240m + x-antal skenor. vilket borde räcka.
Köpte ej något färdigt kit då jag ej har för avsikt att koppla in det hela på ett par år.
Men började fundera på hur man ska lägga slangarna. Verkar vara en mer vetenskap än jag först trott...
Är det någon som kan assistera med ett enkelt schma hur placeringen + hur långa slingor.
Ev kunna bifoga nåt liknande.
Inkommande vatten markerat i hörnan.
Mvh
Mathias