D
Hej,

Min plan var att lägga golvvärme T2-reflecta och T2-röd framför ett skjutparti, alltså enbart framför skjutpartiet.

I resten av rummet (40 m2) fyller jag ut med golvspån och på allt lägger jag parkett/vinyl eller laminat.

Under bjälklagret finns en krypgrund.

Någon som testat att lägga golvvärme i enbart en del av ett stort rum?

Jag tänker på rörelsena i golvet kommer bli olika när en del är uppvärm och att det kan orsaka problem.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.