Hej,
Min plan var att lägga golvvärme T2-reflecta och T2-röd framför ett skjutparti, alltså enbart framför skjutpartiet.
I resten av rummet (40 m2) fyller jag ut med golvspån och på allt lägger jag parkett/vinyl eller laminat.
Under bjälklagret finns en krypgrund.
Någon som testat att lägga golvvärme i enbart en del av ett stort rum?
Jag tänker på rörelsena i golvet kommer bli olika när en del är uppvärm och att det kan orsaka problem.