Hej

Jag har en fundering det är lagt golvvärme i vårat hus. Under spån skivorna ligger den ett lager plast och sen frigolit och sedan ligger själva betongplattan. Min fråga är ska man lägga en ny ångspärr över golvvärmen även fast det är ett lager plast under spånskivorna?
 
Nej det ska inte vara dubbla lager.
 
H huggan skrev:
Nej det ska inte vara dubbla lager.
Okey har du något förslag?
Skita i ångspärren uppe eller typ borra några hål ner och bryta den nedre plasten?
 
Nej du lägger bara ditt golv.
 
H huggan skrev:
Nej du lägger bara ditt golv.
Ursäkta för min dumhet men ska jag bara lägga golvet över golvvärmen utan ångspärren
 
Ja. Ångspärren finns ju redan under golvvärmen.
 
useless useless skrev:
Ja. Ångspärren finns ju redan under golvvärmen.
Okey tack för svaret:D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.