D
När man spacklar 0-10 mm på golvspån för att jämna av, blir det inte bara smulor kvar efter ett tag där man spacklar 1-2mm?

Är det kanske inget problem bör man ska lägga vinylklick alt laminat?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.