I samband med en renovering passade vi på att slipa om golvet. Ca 30kvm fiskbensparkett i massiv ek i ett 30-tals hus. Firman verkade seriös och gjorde hela jobbet på mindre än en dag. Vi blev samtidigt rekommendera att köra på en olja eftersom vi ville få en vitare finish. Nu när vi avtäckt golvet ser man fullt av små repor på hela golvet, ytan känns väldigt matt och olja har krupit upp på vissa ställen där det är springor. Är detta resultatet man ska vänta sig från ett äldre golv?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara