G
Hej!
jag funderar på att köpa en golvslipmaskin och en kantslip. Har fått betäckningen som är örebroare, vilket jag hittar info om på nätet. Fick även att modellerna hette CM10 (golvslipen) och KM7 (kantslipen). Men hittar ingenting om det på nätet.

Någon som vet nåt om dessa modeller och om dom finns?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.