Lägger laminatgolv på övervåningen i nybygge. Radiatorer på övervåningen, ej monterade ännu. Två rör av typ Pexa-rör sticker upp vid varje element. Är det plasthöljet eller röret som jag ska mäta avstånd ifrån? Kommer plaströret skäras bort över golvnivå vid montering av element?