Lägger laminatgolv på övervåningen i nybygge. Radiatorer på övervåningen, ej monterade ännu. Två rör av typ Pexa-rör sticker upp vid varje element. Är det plasthöljet eller röret som jag ska mäta avstånd ifrån? Kommer plaströret skäras bort över golvnivå vid montering av element?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.