A AMGoteborg #1 Medlem · 45 inlägg 23 jun 2004 13:50 AMGoteborg Medlem 45 inlägg 23 jun 2004 13:50 #1 Vi skall slipa och lacka om vår ekparkett. Vilken typ av lack och från vilken tillverkare bör vi satsa på för att få bra kvalitet? Någon som har någon erfarenhet av t.ex. Woodcenters golvslipmaskiner?
Vi skall slipa och lacka om vår ekparkett. Vilken typ av lack och från vilken tillverkare bör vi satsa på för att få bra kvalitet? Någon som har någon erfarenhet av t.ex. Woodcenters golvslipmaskiner?
A AndersG #2 Medlem · 2 449 inlägg 23 jun 2004 19:15 AndersG Medlem 2 449 inlägg 23 jun 2004 19:15 #2 Jag lackade trappan med Bona Mega
G gaia #3 Medlem · 7 514 inlägg 26 jun 2004 19:46 gaia Medlem 7 514 inlägg 26 jun 2004 19:46 #3 AndersG, är du nöjd med resultatet? verkar det vara hålbart? gaia