Vi skall slipa och lacka om vår ekparkett. Vilken typ av lack och från vilken tillverkare bör vi satsa på för att få bra kvalitet?

Någon som har någon erfarenhet av t.ex. Woodcenters golvslipmaskiner?
 
Jag lackade trappan med Bona Mega
 
AndersG, är du nöjd med resultatet? verkar det vara hålbart?
gaia
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.