Hej. En fråga om golvdrag. Har lagt nytt bjälklag o spångolv, det drar lite mellan vägg o golv nertill.ska man eller kan man lägga fog eller nått i skarven mellan golv o vägg, eller är det risk att det blir för tätt med vad det kan innebära. Det är lite glipor här o där.har lagt golvlister. Leif
 
Z ZZ-too skrev:
Hej. En fråga om golvdrag. Har lagt nytt bjälklag o spångolv, det drar lite mellan vägg o golv nertill.ska man eller kan man lägga fog eller nått i skarven mellan golv o vägg, eller är det risk att det blir för tätt med vad det kan innebära. Det är lite glipor här o där.har lagt golvlister. Leif
Hej,
Kan ju alltid dreva om det finns utrymme, sockel döljer det sen. Annars ska det väl ligga dubbel isolering 50cm ut från vägg i bjälklaget har jag för mig jag läst.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.