Hej. En fråga om golvdrag. Har lagt nytt bjälklag o spångolv, det drar lite mellan vägg o golv nertill.ska man eller kan man lägga fog eller nått i skarven mellan golv o vägg, eller är det risk att det blir för tätt med vad det kan innebära. Det är lite glipor här o där.har lagt golvlister. Leif