Hej,
Hur kan man ta bort golvdrag?, jag har lånat en bild från Peter2400 se nedför hur jag tror att mitt hus ser ut
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hur tätar man mellanbjälklag (betong) utan att förstöra husets funktion, dvs stänga in fukt eller liknande. Görs det från källaren som täcker hela boytan längs kanter och skarvar eller görs det på övreplan vid golvlister? och vad ska jag använda för att täta? tacksam för alla svar