Vi håller nu på och inreder vår övervåning. För närvarande lägger vi spånskivor och är snart i badrummet. Där finns förstås en golvbrunn. Min fråga är: Ska golvbrunnen fästas i spånskivan eller bjälklaget? Det finns två "öglor" i underkant av golvbrunnen där man kan fästa den med skruv. Vi kommer att lägga golvgips och klinker ovanför spånskivan sedan.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.