Hej!
I vårt hus som är byggt 1971 så har vi avloppsstammar i gjutjärn. Vi tänker nu renovera badrummet och byta ut avloppstammarna och golvbrunnen där. Kan man då använda plaströr som man kopplar på den resterande gjutjärnsstammen eller måste man välja gjutjärn alt, byta ut alla stammarna i hela huset?