Jag fick hjälp med att sätta ny golvbrunn i tvättstugan. Jag ville ha urtag för avlopp. Snart kommer golvläggaren. Men jag tycker inte att dessa delar verkar passa ihop. Urtaget kommer på plastringen. Är detta rätt eller fel? Annan golvbrunnssil?
Är det standardmått på dessa grejer?C CeciliasHus skrev:
Klicka här för att svara

