Hej
Vad tycks om denna brunn, på träbjälklag, hårt skruvad klämring resulterat i spricka samt rikligt med synligt bruk och ej helt centrerad. Det som även jag tycker är att klämringen inte ligger an mot sätets botten utan är upp mot 10mm glipa vilket jag ser som avvikelse. I monteringsanvisningen så ser det annorlunda ut på deras hemsida, dock så redovisas inga avstånd, nån som har en idé hur det ska se ut?
Tacksam för svar!
Torpet/ 🏠
Vad tycks om denna brunn, på träbjälklag, hårt skruvad klämring resulterat i spricka samt rikligt med synligt bruk och ej helt centrerad. Det som även jag tycker är att klämringen inte ligger an mot sätets botten utan är upp mot 10mm glipa vilket jag ser som avvikelse. I monteringsanvisningen så ser det annorlunda ut på deras hemsida, dock så redovisas inga avstånd, nån som har en idé hur det ska se ut?
Tacksam för svar!
Torpet/ 🏠
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
R
Roland112
Bannad
· Västra Götaland
· 2 165 inlägg
Roland112
Bannad
- Västra Götaland
- 2 165 inlägg
de kanske gjorde den missen som jag höll på att göra, dvs om man lägger dit o-ringen som följer med kittet så blir de en glipa. Obs, denna o ring ska bara användas om man monterar golvbrunnen på plastmatta men de kan förklara din glipa.
Moderator
· Stockholm
· 57 869 inlägg
Bilden ser jättekosntig ut, Ser ut som distanser på ca. 10mm håller klämringen i fel läge. Är det rätt klämring till den brunnen?
Klicka här för att svara