3 468 läst ·
4 svar
3k läst
4 svar
Golvbrunn i garage
Kommer just från Tekniska förvaltningen i vår blivande kommun (Botkyrka) och detta var inget problem att koppla in på det kommunalt VA-nätet. Detta skulle dock eventuellt förändras i framtiden så nu gäller det att skynda på 
Klicka här för att svara