Hej

Behöver hjälp med några funderingar inför byte av golvbrunn i garaget.

Garaget som är ett 2-bilsgarage (-71) där brunnen är placerad mellan där bilarna står parkerade. Det är dock 2-3 dm till där den ena bilens körs/parkerar, m.a.o en liten men ändå en viss risk att köra över brunnen.

Vad jag förstår är det ok att gjuta in en plastbrunn i ett garage, men med rekommendationeer att använda en "körbar" sil. Min fråga är hur en sådan "körbar" sil ser ut och kanske förslag på en lämplig sådan?

Brunn är ej köpt eller vald ännu.

Tack på förhand.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.