Äldre golvbrunn ( 1974 bygge) planeras bytas i samband med läggning av klinkers, golvvärme mm. Funderar om det finns någon anledning att samtidigt byta PVC-avloppsröret från brunnen ? Röret ser ok ut tycker jag . förläggningen är i bjälklaget mellan markplan och källarvåning och ansluter sedan mot avloppsledningen i källargolvet. Någon som har goda råd&tips kring detta ?
Wiggen