Jag är i svärföräldrarnas sommarhus på västkusten just nu. När jag stod och dushade och tog ett steg på golvbrunnen så märkte jag att den fjädrade lite. Jag trodde först det var gallret på golvbrunnen men när jag tittade närmare så var det biten som är fast i golvet som fjädrar. När man trycker på sidorna av den så kommer det också ut lite vatten och låter som man trycker på en trasa med vatten i.
Vattnet som kommer ut när man trycker kommer från under den inre kanten på golvbrunnen.
Bifogar en bild på var jag trycker. Det är i tre av de fyra hörnen.
Jag kan inget om badrum så jag vet inte om detta är normalt och inget att oroa sig över eller inte. Men alla golvbrunnar jag har sett förut har varit fasta när man går på dem.
Jag vill inte göra svärföräldrarna oroade i onödan så jag tänkte att jag frågar här först.
Vattnet som kommer ut när man trycker kommer från under den inre kanten på golvbrunnen.
Bifogar en bild på var jag trycker. Det är i tre av de fyra hörnen.
Jag kan inget om badrum så jag vet inte om detta är normalt och inget att oroa sig över eller inte. Men alla golvbrunnar jag har sett förut har varit fasta när man går på dem.
Jag vill inte göra svärföräldrarna oroade i onödan så jag tänkte att jag frågar här först.
Klicka här för att svara
