Är det ngn som har erfarenhet av golvbelysning? Tycker det är snyggt, men vet ej om det är praktiskt.
 
Praktiskt kanske det inte är, men är belysning överlag nått praktiskt ?

Det finns arbetsbelysning och sen finns det ju belysning som en effekt. Tycker man det är snyggt så skall man köra på det, nån speciell användbarhet förutom effekten lär du nog inte få.
 
Menar Du i golvet eller på golvet? 8)

Helena med
Nationalschabraket
 
Vi skall göra infällda dioder i trappan som belyser varje trappsteg!
 
Hej
Vi vill också ha dioder i trappan!!
Gummigum, hur gör Du vad använder Du mm, etc ??
 
Har för mig de heter Stepalite och är en helt ny produkt i 'elsortimentet'.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.