Jag har liggande reglar i badrum att sätta plywood på. Dessvärre sitter reglarna så att jag skulle behöva ha drygt en cm glipa mellan skiva och golv. Får man ha det så, eller måste plywood ligga dikt an mot golvet?
Gipsskivan sen utgår jag från ska stå på golvet för att golvläggare ska kunna fuktspärra ordentligt?