Ska bygga ett badrum i ett stort vardagsrum, halva rummet blir badrum och andra halvan blir hall och föråd.
Befintligt golv är gammal tjockt trägolv,
UNdrar hr ni hade lagt golvet. Min tanke är att lägga 22mm spån golv uppe på befintligt trägolv och sen armera/el golvvärme och flytspackla, sen ha våtrumsmatta på golv och väggar? För att slippa riva upp det gamla golvet, då jag har krypgrund funderar jag att bara såga upp gammla golvet just vid golvbrunnen och ha en rak golvbrunn och gå rätt ner under trossbotten och dra rören i krypgrunden?. Istället för att lägga avlopsgrodan i trossbotten?
Tankar och funderingar kris detta förslag?