Hej,
Ska lägga laminat i ett rum som tidigare varit ett förråd. Min fundering är, reglarna som jag tänkt lägga golvspånet på är ju inte spikraka, det är de ju sällan. Istället böjer de sig antingen lite upp eller ner. Hur gör man för att det ska bli bra? Jag har pallningsbrickor för att stötta men det löser ju inte problemet.