Hej alla kloka.
Vårat hus består av betongplatta på mark med ytskikt samt en underliggande träfiberskiva direkt an
betongplatta.
Idag sitter gamla limmade mattor och vi behöver byta dessa.
Hur skulle ni lagt nya trägolv här?
Känns som man borde ha ventilerade lister men vad skall man ha under golven? vi kan inte höja för mycket.