Hej alla kloka.
Vårat hus består av betongplatta på mark med ytskikt samt en underliggande träfiberskiva direkt an
betongplatta.
Idag sitter gamla limmade mattor och vi behöver byta dessa.

Hur skulle ni lagt nya trägolv här?
Känns som man borde ha ventilerade lister men vad skall man ha under golven? vi kan inte höja för mycket.
 
Kolla på Platon Multi, bygger 5mm.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.